Soñando despiertos




No se si os pasará lo mismo, pero cuando busco textiles para la cuna del Sr. Petit siempre me encuentro con que la mayoría de productos que venden son aburridos, cursis, azules o rosas y muy pero que muy feos…para que engañarse.
Hoy os quiero mostrar estas fundas nórdicas que me han encantado. Con un diseño danés, los textiles Fabelab no solo son fundas para el edredón, sino que en un abrir y cerrar de ojos (de los mas pequeños), se convierten en elementos con los que interactuar usándolos como capa, alas o disfraz de fantasma. Un elemento funcional que hará volar la imaginación y creatividad de los mas pequeños. 
Que me decis? Molan verdad?

Buen miércoles a todos y sobretodo…. no os olvidéis de soñar despiertos!! 


No sé si us passarà el mateix, però quan busco tèxtils per el bressol del Sr Petit sempre em trobo amb que la majoria de productes que venen són avorrits, cursis, blaus o roses i molt i molt lletjos ... perquè enganyar-nos. 
Avui us vull mostrar aquestes fundes nòrdiques que m'han encantat. Amb un disseny danès, els tèxtils Fabelab no només són fundes per al edredó, sinó que en un obrir i tancar d'ulls (dels més petits), es converteixen en elements amb els quals interactuar utilitzant-los com a capa, ales o disfressa de fantasma. Un element funcional que farà volar la imaginació i creativitat dels més petits. 
Que us semblen? Molen oi? 

Bon dimecres a tots i sobretot .... no us oblideu de somiar desperts !!




Si te gusta el blog, suscríbete introduciendo tu mail:

4 comentarios

  1. Quina bona idea i quin bon gust!! A mi em pasa el mateix, em va costar molt trobar fundes de nòrdic que m agradessin per en Jan!
    Vaig a veure la seva web :)

    ResponderEliminar
  2. Qué divertidos!!!! Pues sí que hace falta algo diferente!!!! ♥♥♥

    ResponderEliminar
  3. Guauuuuuuuuu me han encantado, los textiles y las fotos. Un buen descubrimiento.

    Bss!!!

    ResponderEliminar

© galiana street
Maira Gall